Followers

Friday, April 11, 2014

hmmmm

Makiñ dipendam makin rindu lah pulak . Macam mana ni? .. what should I do? I don't know . Please tell me . Rindu ini makin ku pendam makin kuat . Perlukah aku beritahu dia? Dah jadi macam hobi aku pulak merindui mu ini . Setiap malam hanya engkau yang aku rindu . Meskipun engkauhanya kawan aku tapi aku sangat sayang kepada kamu .. sudah menjadi kemestian bagi ku merindui dirimu . Dikala aku sunyi hanya dirimu yang sering menjelma diingatan ini . Sudah lama engkau menjadi teman aku di malam hari . Setiap malam mesti kita akan berhubung melalui "WhatsApp" tapi itu dulu . Sekarang sudah tidak lagi . Aku rindu saat itu . Rindu sangat sangat . Dapat jugak bermanja manja walaupun bukan dengan orang yang aku impikan . Tapi itu cukup buat aku bahagia pada masa itu . Kerana dia adalah orang yang aku sayang jugak walaupun aku...tak cintakan dia tapi aku sayang sangat kat dia . Tak berpisah dengan dia . Aku selesa berkawan dengan dia . Langsung tak rasa kekok . Dia pandai menjaga hati ini ,fham kalau aku ada masalah . Kalau aku ada masalah mesti aku beritahu kt dia . Nak atau tak dia tetap dengar apa yang aku cakap kt dia . Walaupun sudah jemu mendengar .akur rindu kamu sangat sangat . Nak sangat kembali seperti dulu . Tapi tak mungkin kot aku peluang yang kedua. Aku ingat lagi masa first time jumpa kamu . Kita kwan biasa biase jer . Pastu kita gadoh . Masa tu aku benci sangat kat kamu . Tapi mmg betul orang kata jangan terlalu benci nanti perasaan benci itu bertukar menjadi perasaan sayan . . Pastu masa form 4 kita mula rapat . Makin lama makin rapat . Kat situlah mula timbul perasaan sayang kepa kamu . Tapi dari mula kita start rapat lagi dalam hati ini mengatakan aku sayang kamu . Sayang aku kat...kamu tak lebih daripada seorang dan tak ubah macam abang sayang kat adiknya . Itulah sayang aku kepada kamu but! I really care about you because what? Aku ikhlas berkawan dengan kamu . Aku percaya kata kata kamu . Aku tak tipu kamu dalam persahabatan ini . I want friend with you until jannah . Can you? I trust you so much . I want you do like that for me . Itu jer . Susah? Bukan nya suruh sayang kat diri ini pun . Boleh kan? ....sekarang walaupun kita sekelas tapi kita sudah jarang bercakap . Kenapa? Kenapa kamu berubah? Kenapa kenapa? Sedih lah...aku rasa kau ada sembunyikan sesuatu . Tapi kenapa tak kasi tahu kat aku? Aku tunggu kamu beri penjelasan . Susah sangat ke nak kasi tahu aku . Nak kamu yang duluuu .Pleasee qin :*

No comments:

Post a Comment